ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻭﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﮐــــﯽ ﺑودی؟ومن اسم کســـــی رو بگـــــم که..پدرش نیســــت....
by : x-themes

برای خودم بسیار متاسف و غمگینم..

بیش از یک هفته است که ورزش نمیکنم.. رژیم غذای ام رو رعایتنمیکنم..

احساس میکنم فرم بدنماز حالتی که عاشقش بودم عوض شده..

میل شدیدی به گریه کردن دارم این روزها و دوبارهمکانیزم لعنتی خواب من فعال شده...

دلم میخواد همش بخوابم... وقتی میخوابم نیازی نیست فکر کنم... نیازی نیست غذا بخورم..

اما لعنتی تا جایی که جا داره توی خواب کابوس میبینم و دلتنگ میشم..

خیلی دلم میخاد این روزها تموم بشه

من از گفتن درد خسته شدم.

من از اینکه سالهاست خوشحال نبودم بسیار غمگینم..

سالها...

اصلا کی خوشحال بودم؟

کی احساس کردم که خوشبختم و نترسیدم این خوشبختی پایدار بمونه یا نه؟

من غمگیییینم.. کاش،کاش کسی کمک کند از این حال بیرون بیایم

یکشنبه نوزدهم شهریور ۱۴۰۲ 8:59 |- ✘Nafas -|

ϰ-†нêmê§