ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻭﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﮐــــﯽ ﺑودی؟ومن اسم کســـــی رو بگـــــم که..پدرش نیســــت....
by : x-themes

سعی میکنم حواسم رو جمع کنم،تمرکز کنم حداقل سرکار..

ولی یهو وسط کار قلبم خالی میشه..

فک کنم دلتنگی همینه...

غصه ام میشه که الان با کی داره میخنده.. الان یاد منم هست؟

فک میکنم احتمالا الان مهلا هم اومده.. دور هم جمع میشن.. میگن. میخندن.حتی شاید سفر برن..ولی من تنها توی خونه ام..

من احساس میکنم دلتنگ میمیرم.. خیلی دلتنگ.

خیلی زیاداز خودم متنفر میشم.و بیشتر از اون

این روزام رو دوست ندارم مثل همه ی روزای دیگه ای که دوست نداشتم..

سه شنبه بیست و یکم شهریور ۱۴۰۲ 9:24 |- ✘Nafas -|

ϰ-†нêmê§